Human resources
Post LinkedIn lead magnet · Logistics
קיבלתי הודעה ממועמדת שלא התקבלה אלינו. כמו כל חברה בתנועה, אנחנו בתהליך גיוס תמידי, שלא תמיד אפשר לקבל את כולם. זה חלק מהתהליך. אבל מה שקרה שבוע שעבר היה מעניין... ולא פעם ראשונה שזה קורה לנו. קיבלתי הודעה ממועמדת שלא עברה סינון ראשוני אצלנו. במקום תסכול או אכזבה, היא בחרה לשתף איתי משהו מפתיע: היא רצתה להודות לנו על הדרך שבה אמרנו ״לא״. ״רציתי רק לומר לכם תודה״, ככה היא התחילה את ההודעה. היא סיפרה איך המייל שקיבלה היה מנוסח בצורה כל כך אנושית ומכבדת, ובכלל העובדה שקיבלה מייל הפתיעה אותה. במייל היה עם הסבר ברור ומפורט, לא בהכרח אישי לפורטפוליו שלה, אבל כן אחד שנתן לה הרגשה שהוא נכתב על ידי מקצוענים כמוה, לא רק כעוד קורות חיים במערכת. וזה גרם לי לחשוב כמה פעמים אנחנו שוכחים את הכוח הזה? את היכולת שיש שלנו להפוך רגע של אכזבה לרגע של צמיחה והערכה? להשאיר בן אדם עם תקווה במקום תסכול. למילים יש משמעות, ובכלל לתגובה יש השפעה! בעולם של היום, קל מאוד לשכוח לתת מענה לאלו שלא עברו סינון ראשוני, כי יש הרבה מועמדים לכל משרה אפשרית בשוק. קל לשכוח שמעבר למסך יש בן אדם שמחכה לתשובה, שהשקיע מחשבה, זמן ומאמץ. זה לא מסובך, ואשתף בשיא הכנות כמו שגם שיתפתי אותה שעניתי לה חזרה: התשובה שלנו היא מייל אוטומטי שנשלח כחלק מאוטומציה. אבל הוא נוסח באופן אישי על ידי ומורכב מכמה חלקים: - התשובה השלילית - הסבר למה כנראה קיבלה תשובה שלילית - כמה מילות עידוד - ובשביל לא להשאיר אותה ככה בלי כלום - קישור להדרכה חשובה שלי על המתדולוגיה שלנו לעיצוב אמוציונלי שייתן לה בתקווה ערך מוסף וכלים להצלחה בהמשך. דווקא ברגעים האלה, כשאנחנו עומדים ״לאכזב״ - יש לנו הזדמנות אפילו לתת ערך כלשהו. כי בסופו של יום, כולנו מחפשים את אותו דבר: להרגיש שרואים אותנו, מכבדים אותנו, ומעריכים את המאמץ שלנו. וכן, אי אפשר ידנית לחזור לכל אחד ואחת, אבל בהמלט אפשר לעשות מאמצים שכל מי שבא באינטראקציה עם החברה שלנו יקבל תחושה כמה שיותר טובה ובתקווה גם ערך. אז מקווה שנתתי פה ערך כלשהו בשיתוף הזה, ומוזמנים לתייג/לשלוח אותו למי שצריך. ואם אתם ב-hr או אחראיים/ות על התהליך גיוס בחברה שלכם ותרצו לראות את ההודעה שלנו למועמדים שלא עברו, אשמח לשתף איתכםרק בפרטי אז פשוט שלחו הודעה ואשלח לכם את הנוסח (אומר מראש שכמובן שתצטרכו לערוך אותו להתאים את הערכים שלכם בחברה). שיהיה המשך שבוע נהדר!
Mécanisme lead magnet
ואם אתם ב-hr או אחראיים/ות על התהליך גיוס בחברה שלכם ותרצו לראות את ההודעה שלנו למועמדים שלא עברו, אשמח לשתף איתכםרק בפרטי אז פשוט שלחו הודעה ואשלח לכם את הנוסח